Voor ik vertrek - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anika Postmus - WaarBenJij.nu Voor ik vertrek - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anika Postmus - WaarBenJij.nu

Voor ik vertrek

Door: Anika Postmus

Blijf op de hoogte en volg Anika

16 Augustus 2014 | Spanje, Barcelona

Zoals de meeste ondertussen al wel weten, vertrek ik 1 september naar Barcelona om daar stage te gaan lopen. Mijn stage daar zal tot 13 december duren. In deze periode ga ik de eerste 2 weken een cursus Spaans volgen en daarna stage lopen op een internationale Britse basisschool, genaamd The Oak House. Hier kan ik gelukkig gewoon Engels spreken dus, want mijn Spaans is nog niet zo goed haha.. Ik zal elke week een update van wat ik daar allemaal aan het doen ben op mijn pagina zetten. Deze link zal ik dan ook op Facebook zetten.
Ik heb er al heel veel zin in en mijn volgende verslag zien jullie dus wel op Facebook verschijnen.

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona!

..

Recente Reisverslagen:

04 December 2014

Het einde komt in zicht!

19 Oktober 2014

Camp Nou experience!

28 September 2014

Eerste week stage

20 September 2014

2 weken verder

07 September 2014

Groetjes vanuit Barcelona!
Anika

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 5647

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 13 December 2014

Barcelona!

Landen bezocht: